tiistai 2. kesäkuuta 2009

Tapaaminen 2.6


Salaisuuksia oli vähän ilmassa ja sähköposteja myös oli lennellyt Katjan selän takana. Mutta yllätykset on niin ihania. Minä, Maarit, Pami ja Outi muistimme Katjaa ensiapulaatikolla joka....


oli täynnä lankaa. Ei kai sieltä nyt mitään muutakaan voi löytyä.


Sitten meidän neuleisiin ja virkkuisiin. Niinalla oli työnalla kolmiohuivi ylhäältä alkaen. Kerrotaan kuitenkin että tämä on sitten jo toinen. Ei sama mitä tehtiin viime tapaamisessa.


Minulla oli mukana myös viipsinpuut. Kukaan ei kyllä halunnut kokeilla.


Maaritilla oli huivia tulossa. Lankaa en muistanut kysyä, että mitä oli ja eikä vyöte näy kuvassakaan.


Oililla oli työnalla sininen villatakki. Tämä oli paljon kauniinpi luonnossa. Kuvaaja ei osaa käyttää uutta kameraansa kunnolla. Katja siun ois varmaan pitänyt kuvata.


Pamikin piipahti ja aloitti ihanasta pörrölangasta kolmiohuivia.


Tässä on menossa ufon tappaminen. Aikas hyvällä mallilla jo.


Tässä minun tekeleet. Pellavasta huivia Niinan mallilla. Ja toinen on safrania ja siitä pitäisi tulla tyttärelle kesäkassi.

Seuraava tapahtuma on kippailu 14.6. Paikka on Lippa-kioski ja jos aikoo siirtyä jossain vaiheessa naapuritontille niin virkkuuta vain mukaan. Pitäkää hauskaa sillä minä neuloskelen varmaankin Lahden suunnassa.

Seuraava neuletapaaminen on 7.7 ja silloinkin suunniteltiin ulkoneulontaa. Muistaakseni Lipalla. Oikaskaa jos olen muistanut väärin.

9 kommenttia:

katja_helena kirjoitti...

Kiitos kaikille seurasta ja ihanasta yllätyksestä. Tuo ensiapupakkaus on kyllä ihana. Mie jo KUUMEISESTI mietin mitä teen sisällöstä. Tahtois jonkun kivan iso huivin esim. jos osais... mut ehkä nuo ufot on nyt tkoetettava kesyttää.

Pami kirjoitti...

Kiitos kaikille seurasta!

Mietin, kun jossain vaiheessa Kirsi suunnitteli Mikkelin reissua, että tehtäiskös sellainen reissu, että tulisitte Savonlinnasta päin ensin tähän Härkälään brunssille ja sitten kierrettäisiin mm. Pirtin Kehräämö, Raijan aitta, Kenkävero, jopa juvalaiset vaatekaupat Butiken på landet ja Penelope (erittäin hyvä vaatekauppa) tai muuta vastaavaa. Riippuen mielihaluista. Ja voisin järjestää jonkinlaisen pihakirppiksen sitten tähän (tavaraahan löytyy...).

Varoituksena: talossa elävät eläimet, jotka eivät kyllä pääse sisälle saakka vain pukuhuoneeseen, mutta jos lämmin keli, niin ovet ovat olleet auki. Kissatkaan eivät ole käyneet sisällä moneen kuukauteen.

Miltäs kuullostais?

Anonyymi kirjoitti...

Pami, mä oisin ainakin mukana ihan heti ja älyttömällä innolla!

Ihme ja kumma, näyttää siltä että KIPpailupäivä ois vapaa eli näillä näkymin pääsisin sinne. Jei.


Sini

Marjo kirjoitti...

Mie oon toivottavasti tulossa Kippailemaan. Pamillekin olisin ihteeni tunkemassa, kenties. Mikkeliin asti en ehkä viitti lähtee tällä kertaa kun tuo Tossullinen kulkee mukana. Ja jos on aikatauluja ni myö helposti sotketaan ne...
Mut suunnitellaan Kippaillessa enemmän?

Pami kirjoitti...

Juu, miettikääs päivää, mulle sopii 18.6. jälkeen kaikki päivät paitsi 14.-17.7. Pirtin kehräämö ei näytä olevan lauantaisin auki, kaikki muut ehdottamani paikat kyllä!

Niinu kirjoitti...

Minä olisin mukana jos vaan aikataulu sopii. Minulle kävisi parhaiten viikonloput kun arkipäivät olen töissä elokuun alkuun asti. Viikonlopuista kaikki muut paitsi ei 4.7. kun on meidän äidin juhlat. Ja uskon et Oilikin on mukana jos päivä käy.

Anonyymi kirjoitti...

mulle ei käy arjet eikä viikonloput =D. viikonloput on nyt vissiin heinäkuun loppuun (eli lopputiliin) asti töitä ja vuorot on muutenkin ihan hirveitä ja oon kiukkunenkin joka toinen päivä.

että sopikaa koska meette niin sit tuun mukaan jos se päivä sopii mulle, mun aikatauluja on ihan turha ees yrittää ottaa nyt huomioon.

niin, ja kippailu. huoh. oliko se sunnuntaina? joudutaan lähtee la hyvinkäälle ku pääsen yövuorosta ja tullaan su takas niin että maukka menee 3 töihin. eli jos vielä siihen aikaan on kippailua niin oon mukana, muuten joudun jättää senkin väliin taas.



sini:)

Maarit kirjoitti...

Mie taidan ehtiä näillä näkymin myös kippailemaan, moneltakos aloitellaan? Mikkelin keikalle voisin kans lähtee mukaan, jos mennään viikonloppuna. Heinäkuun lopussa käy viikollakin, mut ei kai kukaan malta sinne asti oottaa :)

Niinu kirjoitti...

Aloiteltaisiiko Kippailua iltapäivällä, joskus kahden kolmen maissa? Niin pääsisi moni mukaan.